tillökning

Söndagen är kommen och vi hade världens bästa avslut här hemma!! 


Siss'h kom hit precis innan jag skulle natta så hon och älskling åkte upp å handla inför filmkvällen. Ost, kex och melon handlades hem.

Vi kollade på The purge 2 . Helt okej. Även fast vi satt och små fnittra å flabba mer eller mindre hela filmen. Så mysigt å en jätte bra kväll. 

Så nu är jag tankad på kärlek och ny fylld energi för ett tag. Tack kära du 💕 

Hon och Martin hade även ordnat med ett jätte bra 5års kalas idag för Ellie som vi var på i eftermiddag. 

Och när vi kom hem därifrån så åkte älskling och brorsan och hämtade hem en till utebur till kaninerna.

Kommer få tillökning på 2 kaniner imorgon som sökte akut nytt hem, Hur kan man säga nej? 

Och inte nog med det!!! 
Det kommer nog bli ännu mera tillökning innanför dessa väggar. Återkommer mer om det när det är spikat. Sker förmodligen onsdag tidigast. IIIH, jätte ivrig och läst på ordentligt. Jätte glad över att få denna äran att ta över detta djur 💞 Betyder jätte mycket!! 
Säger mer om några dagar 😀😀 

Imorgon åker älskling på jobb. Eller om ca 4 timmar ska han upp stackarn. 
Hoppas att dagarna går fort 💞 


Jag och Benjamin plockade svamp för 3 år sedan. Var i vecka 35 där med Celine.


Mammas prins vad liten du var där. Tittar man tillbaka så minns man inte ens att du varit så liten. Här är vi med dig varenda dag, natt efter natt. Och man glömmer bort ändå. Vi lever här och nu. Tack å lov. Men ledsamt att man ska glömma så fort. Även om man tar till vara på tiden som den är. 

Jag älskar att du växer och utvecklas på ditt sätt. Att du skaffar vänner, tar egna initiativ, testar och prövar nya gränser, bråkar, trotsar och älskar. 
Jag älskar dig för ditt stora hjärta. Att du hela tiden bryr dig om folk. Att du är snäll. (oftast mot Celine 😅) 

Så om 3 år framåt igen är du nästan 9 år. 
Helt insane när man tänker så. Men snabbt går det. 
Jag pussade dig godnatt för några timmar sen och jag kan knappt bärga mig tills å pussa dig godmorgon. 💞


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤