Du ljuva tid

Efter dagis hoppade vi utav i lekparken där Emma och barnen var så de fick leka en stund 💕 


Får ju hoppa in och jobba extra imorgon 6;45-15 så tapeterna får köpas på söndag istället. Skönt för barnen och få egen tid med pappan medans mamman får tjäna extra pengar igen. 

Sedan ska vi grilla hos mamma och c/o på kvällen. Så det blir nog en toppen dag ändå 💕 


Även kikat på nytt golv till sovrummet. Jag vet jag vet att jag planerar mycket. Men kan ju vara bra att va förberett inför dagen då det ska göras om, eller? ;) 

Vilken djungel!! Finns ju hur mycket som helst. Men så kul att sitta och planera och få välja NYA saker till sitt eget hus 💕 



Vi har varit ute från klockan 16 idag till strax efter 20. Barnen var ute när jag hämta dem på dagis så de har mer eller mindre varit ute hela dagen. Så härligt nu denna tid 💕 På söndag ska jordgubbslådorna rensas och en ny pallkrage ska sättas dit och fyllas med jord så ska jag så morötter, persilja, dill och gräslök. 


Skulle även på tomatplantor utav Anita B så hoppas på mycket sol och regn på nätterna sen framöver så det växer mycket hemma hos oss i sommar 💕

Nu ser vi fram emot sommaren!! 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤