Ledig dag blev jobb.

Lilla fisen. För 4 dagar sen när vi var hos mamma och c/o så fick jag byta blöja för första gången på Maja.
Även Celine var med och hjälpte till. Våran stora duktiga tjej 💞


Igår jobbade jag 13-21,30 och innan jag for till jobbet kom en varsin kompis till barnen. Och de stannade hela dagen. så det var fullt ös här hemma. 💞 


Idag är de däckade. Benjamin har ingen röst och är små febrig. Och han har inte orkat prata alls idag plutten. Bara enstaka ord. 😩 

Och nu har jag lagt mig intill en varm Celine. Vet inte om hon är feber varm eller om hon är varm för hon legat under täcket. Usch!! Hoppas bacillerna försvinner illa kvickt!!! Vi som klarat oss SÅÅÅ länge!! 😩😩 

Så idag har det varit en vilo dag. Älskling åkte och jobba extra imorse. Så barnen och jag har myst ensamna hemma. Vi orkade oss till skogen på förmiddagen och sedan fixat iordning hos kaninerna nu när det är kallare på nätterna. 

Sen vid kom världens bästa bror och passade barnen då även jag jobbade extra 17-21,30. Vad tusan skulle vi göra utan min underbara familj!!?? Helt GULD är ni!!!! 


Fina tjejer 💞💞

Imorgon är planen att vara ledig med familjen. Städa garaget och röja iordning där och åka till tippen. 


Vi fick äran att köpa en ny torktumlare häromdagen då våran la av. Så älskling och Leffa for till elgiganten och köpte en ny. 
Skulle helst vilja göra om hela tvättstugan/grovingången. 
men någon gång i framtiden så. . 


Brorsan drog med sig barna på skogsvandring ikväll med hund å katter 😂👏


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤