varma dagar

(null)

för att det ska vara första gången jag någonsin sätter gurka så är jag jätte glad över att redan ha skördat 3!!! stycken gurkor. 😍 Tänk att det där varit ett litet litet frö ifrån början. Ser ut att bli ett bra gurk/tomat år. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

De sista dagarna har rent sagt varit hemska, fy tusan vad varmt!!! Jag älskar sommaren. och jag är jätte glad över denna fina sommar vi fått. Men lite reng kan väl inte skada??

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ett par timmar på mariebergsskogen blev det för ett par dagar sedan ❤️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤