Gränslös kärlek

(null)

Celine är så fin. Så snäll mot Inez jämt. Ska alltid morgonmysa med henne. Byta blöja, trösta och klappa. Sitta med henne. Känna sig delaktig. Lära sig. Kramas och pussas. Beskydda. Hon tar sin roll som storasyster på fullaste allvar. 

(null)

Benjamin. Han bryr sig inte så värst mycket om att han fått en lillasyster. Han tar det hela med ro. Men är jag inte i närheten när hon gråter är han där och ger henne tutten och försöker trösta. När vi åker bilen och hon gråter är det han som ger tutte och försöker lugna och visa att han finns där. Min största och min minsta. Bror och syster. 6 års mellanrum, tror inte att det kommer göra något. Är helt säker på att ni kommer få ett fint band till varann. Ni får en bra grund ifrån eran mamma och pappa, vi ska lära er allt om kärlek och familj. Vi lär er varje dag om kärlek och respekt. Att våga ge och ta. Älska och förlåta.

Och vi älskar er mest av allt. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤