en finfin dag

Han kom hem ikväll för att sova hemma, min man! Åh vad glad jag blev. Låter jävligt klyschigt efter snart 9 år tillsammans. MEN, jag älskar tamejtusan denna karl mer å mer. Som om det ens är möjligt? mendet är sant! 

(null)

Och idag var Benjamin tillbaka till skolan. Ingen var nöjdare än just, han själv. Han satt redan vaken när jag väckte han strax efter 7 imorse. Och han hade haft en bra dag i skolan. Och direkt efter skolan hoppade han på miniorerna, känns som om man inte gör annat än att åker bil på måndagar när de ska köras hit å dit. 

Under tiden han var på skolan så var Celine och jag i lekparken, uppe och lekte på hennes rum, hade frukost med mormor, städade, duschade Lycka och stekte pannkakor till Benjamins kvällsmat. Celine åt en stor skål med havegrynsgröt. 
Så beundransvärt att båda barnen äter havegrynsgröt när varken jag eller Erik gör det. Det får vi tacka dagis för! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Strax efter vi kommit hem i eftermiddag kom gammelfarmor och Clary till oss. Med sig hade dom paket och fika. Jätte trevligt och Celine och pappan ska få göra iordning hårspänne å diadem  senare i veckan. Celine blev jätte nöjd över pysslet hon fick. 

Och imorgon ska även hon tillbaka till dagis. SOM hon längtar!! Herregud vad hon har tjatst om det idag. Hon längtar efter att leka med hennes kompisar. Åh gumman ❣️ 

Får hoppas att magsjukan är veck på dagis också!! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤