jobbiga timmar.

Celine har inte kräkts sen 22 igår. Tack å lov ❣️ Hon sov även 2,5 timme efter maten idag och vaknade upp och var pigg sen. Så hoppas det är bra nu. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Dock kom älskling hem mindre pigg 😩 Får hoppas att han sover bort och vaknar och är pigg. Hoppas bara det är utmattning pga allt som vart med csk, jobb, kalas blivit 3barns förälder mitt upp i allt osv. 

(null)

(null)

Finaste härligaste goaste Benjamin ❣️ När Celine sov och jag satt med en sovandes Inez på mig kommer Benjamin från ingenstans och ger mig ett glas med jouice. Han är 6år och visar omtanke och uppskattning. Älskade pojk, dig kommer det bli något fint av ❣️ 
Och jag imponeras av dig som står ut av att gå hemma med oss även om du precis vart sjuk och bärt på smitta så förstår du att du är tvungen att va hemma med oss även fast en kompis knackat på dörrn idag. Du är så fin min pojk ❣️ 

(null)

Nej nu hoppas vi på en bättre och piggare dag imorgon. Helst av allt skulle jag bara vilja skjutsa fram oss några veckor tills eländet är över. 
Längtar tills Inez får sitt rotavaccin till veckan så jag vet att hon är skyddad emot magsjukan iallafall. 
Förstår inte att det inte finns ett vaccin mot magsjuka till oss vuxna och äldre barn?!
Folk blir ju faktiskt allvarligt sjuka utav det. 

Kanske någon smart jävel som kan forska fram något? 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤