Snart börjar vi


(null)

Mina 2 tussar ❣️Den 3dje har vandrat vidare 😰 Men på torsdag kommer det 2 stycken belgiska jättar och flyttar in till oss. Så då ska även kaningården byggas ut 😃 

(null)

❣️🐰🐰

(null)

(null)

(null)

(null)

Världens bästa farmor/gammelfarmor och extrafarmor ❣️ 

Erik och Inez var och hälsade på förra veckan när jag var och jobbade ❣️ 

(null)

(null)

(null)

Fina Celine ❣️

(null)

I torsdags medan jag jobbade å våra stora var på dagis/skola så myste Tindra å Inez med Erik med mysfrukost. När jag slutat tog vi promenad till ICA å handlade inför grillningen som blev på eftermiddagen. 

Så med andra ord. Medans jag har börjat jobba 25% så myser Erik med Inez timmarna till ända. Hon får all hans fokus varje minut. Hon är numera mer pappig än någonsin 😅 

(null)

(null)

Å helgen, Vilken fin helg vi haft ❣️ Barnen har vart vänner i stort set hela tiden. Och LEKT med varandra ❣️ 
I lördags var de och lekte hos varsina kompisar. På kvällen gick de å la sig tidigt för de skulle ha övernattning på Benjamins rum ❣️ 

Igår var Benjamin på kalas och Celine hade en kompis här.  Jag klippte en vovve och Tindra var här under dagen med, vi hämtade tillbaka henne och hon sov hos oss. Super mysigt har vi haft ❣️ 

Nu är Erik och jobbar sina 3 dagar innan han blir ledig en vecka igen. 

OCH!!! Till helgen drar vi igång med bygget utvändigt 😍 Så idag passade han på att hämta gruset. HOPPAS allt nu går som det ska med... 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤