1 gång om dagen

(null)

Varje dag, minst engång om dagen försöker vi va ute med barnen. Men idag vaknar vi upp med -16 grader. Påtok för kallt. Fyfan. Men nu SKA det bli varmare, så håller tummarna för det. 
Men vi trotsade kylan och klädde på oss varmt när Benjamin skulle hämtas och gick till skolan med barn och hund. Jag har börjat va ute och gått ca 1 timme varje dag. Lite svårt när Celine är hemma och älskling jobbar. Därför är det superbra att bo nära skolan så man kan gå dit. 

Pappan drog på jobb idag redan och så kommer han förhoppningsvis hem på fredag istället. Yeey! Så väntas det kalas helg för hela slanten sedan för Benjamin. Både på lördag och söndag. 

Och denna vecka är Celine ledig ifrån dagis då det härjar magsjuka och ögoninflammationer och massa baciller. Rädda de som räddas kan. Man kan ej skydda från allt, men kan jag skydda lite grann så gör jag det. Va så säker!! Magsjuka och sjuka barn är det sista vi vill ha 😤😤 

Så vi har hängt med Rebecka och c/o i 2 dagar nu. Och imorgon ska vi förmodligen till mamma beroende på hur jag mår. Fått så fruktansvärt ont i halsen i eftermiddag/kväll så pimplat hett te och halstabletter. Så hoppas det ger med sig och försvinner illa kvickt. 
Innebandyträning väntas för Benjamin på kvällen iallafall. 

Nu ska jag försöka sova. Barna sover sen ett par timmar tillbaka. 

Natti

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤