rida ponny

(null)

(null)

(null)

(null)

I söndags var Celine och red. Och imorgon ska hon äntligen få göra det igen. Men då blir det en annan ponny, så ska vi bestämma oss för vart vi vill fortsätta rida. Blir nog inte lätt för tjejen våran ❣️ 

Här hemma fortsätter iallafall Inez med att snora och hosta ☹️☹️☹️ Men hon har humöret uppe och är pigg och glad i övrigt, tack och lov.

Så idag började Inez och jag våran dagliga långpromenad med Lycka. Längtar så tills våren när gatorna är sopade istället för rullgrus eller isgata där man sätter fötterna. Ett under att man inte ramlat än. 

Sen i eftermiddag har vi firat gammelmormor som fyller hela 70 år om 2 dagar. 

  (null)

Mormor ❣️ 

Nu ska jag snart sussa intill Inez som valde att vakna när jag försökta lägga ner henne i spjälsängen. (hon sover alltid ett par timmar där innan hon kommer till mig) Men nu sover hon intill mig med engång ❣️ Lillahjärtat. Måste du va på bättringsväg nu ❣️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤