Första fångsten

(null)

(null)

Benjamin fick sin första regnbåge under helgen. Kommer bli en riktig fiskare av denna grabb ❣️ 

(null)
 
Pappan i huset och Inez röjde i lekparken i söndags när jag och barnen var i sundstabadhus. Inez ÄLSKAR att vara ute. 

Efter sundstabadet så var det raka vägen till edeby där Emil bjöd på hemmagjorda pizzor. Supergott.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Igår var vädret hur tråkigt som helst så efter lunch tog jag och barnen en tur till leoslekland. Vi och alla andra familjer. Phuuu!! Vi lekte i 2 timmar innan vi for hem och gjorde mat. 
På kvällen tog vi en cykeltur och hälsade på Jeppe. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag har Celine haft kompis här hela dagen så jag har passat på att rensa ogräs och städat utsidan. Duschat Lycka å klippt lite klor. Städat å dolat inne. 
Vi avslutade kvällen med cykeltur och bad i badkaret. 

Piniz nattas numera i sin säng. Hon är så duktig donnan våran ❣️ Tänk att hon blir 1 år nästa månad. Helt galet att hon snart funnits hos oss i ett helt år. 

Imorgon har vi inga som helst planer. Så får se vad som faller oss in, det ska bli fint väder iallafall. Tack å lov. Detta regn å rusk är ju inget att ha 😨

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤