Helgen

Fredag : 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Var vi till edebys glasscafé och mumsa på glass och barnen härjade i hoppborgen. När det blev varmt så åkte vi hem och barna hoppade i poolen. Och farbror Emil kom på snabbvisit. 

Jag ringde med brorsan till rusta och hämtning av inte mer än 6 stycken matkassar på Maxi. Så glad att jag har världens bästa bror som ställer upp på allt å följer med mig vartsom närsom 😅❣️ 

Lördag: 

(null)

(null)

Siss’h och Ellie kom till oss och hängde här i ett par timmar. Barna hade mer kompis här med så dd var fullt ös i poolen och vi satt och titta på och drack lite kaffe å allt kändes bara så löjligt jävla bra. 

Tänk vilken fin vän hon är. Genom alla år. Sedan 4de klass har vi umgåts. Vad är man då? 10år. Herregud i 17 år har vi varit vänner. 
Och du är av de mest genuina människor jag vet. Så fin, från insidan och ut. ❣️ 

Igår grejade vi hemma ända tills efter lunch. Då hängde vi med Kalle å barnens kusiner till skivstjärn och badade i ett par timmar. Barnen var supernöjda och Inez var svår att få upp ur vattnet 😅 På kvällen drog Erik med Kalle ut å plockade årets första KANTARELLER!!! Herregud vad gott. Det var inte sista gången i år som det blir kantarell plock hoppas jag. Nu vill jag ha många många påsar i frysen inför vintern 🤤🤤

På kvällen dök Erik och jag ner som vanligt i soffan framför våran nya favorit serie Chicago fire. Har ni inte sett den så SE DEN!! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤