Ljuset i tunneln

(null)

(null)

Ikväll var Leffa här och gjorde färdigt det sista med poolen. YEEEEEY! Så jävla dret bra det blev/blir!!! 

Dock stör jag mig jäääävligt på att den är lite sned. Skiljer ca 6 cm på ena sidan å den andra. 😬😬😬😬 Får hoppas backen ställer om sig eftersom vi bor på sumpmark 😖😖

Så nu ligger allt hos snickarn. Så hoppas jag att han med blir färdig snart så vi kan börja grejja och göra iordning. 
Altanfönster ska tvättas, gardiner ska upp, vanliga fönster ska tvättas och de ska städas från golv till tak. Tegelfasaden ska målas och gud vet allt vad vi ska göra. Vi behöver somsagt 48 timmar på dygnet.. 

(null)

Idag har vi lekt med familjen Ståhlklo OCH Celine har äntligen lärt sig att cykla utan stödhjul!!!! Älskade duktiga tjej ❣️❣️ Som hon cyklat ikväll. Och hon bytte upp sig till storleken större med. Så nu cyklar hon på Benjamins gamla. Tyvärr har ju Benjamins nya cykel punka så får köpa nytt cykeldäck till veckan åt honom. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

De finaste vi har ❣️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lycka ❣️🐶

(null)

Så jäkla bra det blir! Tänk om allt vore färdigt nu!! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤