BULLBAK

Idag vaknde våran gris kl 6. Gäääääsp!!! 
Inte det roligaste när man är ledig. Meenmeeen. 
Vi har iallafall hunnit med att baka bullar,  varit ute, plockat ihop och rensa skafferiet på skit.
Erik borstade hundarna fina i pälsen medans fisen och jag bakade. Nu ska det bara i 2 toffsar i luggen på dom så dem ser. 
Våra byrackor.

Än så läänge är jag ledig imorgon fm. Imorgon kväll kommer det bli lugnt, gör ju delad tur på onsdag så vi spelar nyårsbingo, äter gott och tar kanske 1 cider. En lugn och mysig nyår precis som jag vill ha det.
Vad har ni andra för planer? 

Nu ska jag passa på och blunda. Lillfis sover i våran säng intill mig nu. Inte ofta jag är hemma på dagarna under hans vila, så idag vill jag ha varje stund med han nära mig. Så då får man ha sina timmars vila intill sin mamma.

Älskade barnet börja även bli jätte hes. Och inte helt 100. Kopparna kliar och börjar torka ut. De enstaka han har. Men något är det som inte är helt bra. Stackarn. Så jobbigt när de inte kan förklara eller formulera sig :( han pekar på pricken på armen och frågar ää dää? Antar att rackarn kliar jobbigt mycket :((
Om man ändå kunde ta allt ont <3 




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤