FULLT ÖPP.

Min älskade älskade son blir bara duktigare och duktigare. Söndag till måndag sov han HELA natten i sin säng. Och idag somnade han på MINDRE än 1minut samtidigt som han kramar om en nalle och små snarkar, hur underbart är det inte ♥

Ligger och väntar på att broder ska komma hem så han kan springa över med datorn så ska jag sätta mig och plugga teori tills öga blör och hjärnan har matat in allt förhoppningsvis. Nu är ni nyfikna va när jag har det?;) . Älskling sa något bra iallafall. Kuggar du så har du hela livet på dig att fixa det. Det gjorde mig lugn faktiskt. MEN vad kass och dålig jag kommer känna mig om jag kuggar jag som pluggat så. Dock inte så mycket i böckerna då jag satt med dem igår och allt blev bara kringkring med all den eviga text som man blev tokig på.

Älskling skrev ett sms förut när fisen och jag dammsugade och skurade att han har brutit foten och åker ambulans till akuten. Som tur var va det bara en blödnig. Så innan måndag är han tillbaka på arbetet. TUR!!! Såg vårat förhållande fara iväg ;) 6 månader var jobbigt nog sist. Haha.

Nej men ärligt. De tar faktiskt styckt och gå inpå varandra. Visserligen jobbar jag ju såpass mycket nu. Men ändå.

Ska kila ner och smörja min tatuering som jag fuskar som fan med eftersom jag inte köpt bephanthen som man borde ha utan kör på Benjamins salva. så jag flagnar jätte mycket och av någon konstig anledning har jag fått FULLT med röda prickar på det benet. As fult...

Vet även min nästa tatuering. Funderar på att göra den där siss' h gjorde sin tatuering efter nyår. Om hon skulle vilja hjälpa mig med det vill säga.
& nu har hon fått sitt efterlängtade inlägg ;)) här har du att läsa gumman. Vet att jag varit riktigt kass på att uppdatera MEN har verkligen haft fullt upp. Det är något tamejfan hela tiden....


Kommentarer
Kommenterat av: ANNA

Jag har också väntat...*ler*...det är som erik säger skiter det sig så ta bara nya tag...jag tror att i morgon kväll har du kortet i handen..*ler stort*...visst kör du upp i morgon ;-)

2013-11-27 kl 21:10:34
Kommenterat av: Siss'h

Haha tack!!:)
Ja jag hjälper dig med de, hon är bra:)

2013-11-27 kl 21:24:05

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤