KALLT

Jag hoppas för gudsskull att jag fixar körkortet till veckan så älskling och jag kan åka och kika på bil till mig till helgen eller kanske tom köpa? kika iallafall blir det. Kanske till och med gör det om jag bara klarar 1 av grejerna. Så har jag ju bilen när kortet dimper ner i plånisen ;) .

Kallt och friskt är det ute. Men hade hellre sätt mig i förarsätet än att slänga mig på cyleln i flera -. Men inom kort!!! Vet inte hur jag ska hinna köra bara. Jobbar 2 dagar till veckan redan. Och imorgon skulle vi ju ut. Men det är väl enda gången som det hinns. Och till stan den dagen jag har teorin ioförsig. De gäller nog bara att vara lugn och tänka över allt.

Nog om de.

Ska hoja till joppet snart å jobba 4 timmar innan jag går hem en stund å iväg 6,5 timme igen.

Så ni vet vart ni hittar mig idag.

Ha en bra dag med er.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤