NYPER MIG SJÄLV



Haha lilla hjärtat har fått syn på bebisarna som vi lyckats hålla hemligt i 2 veckor. Men idag gick de ej längre. Och lyckan i hans ögon var för stora att beskriva. De va " momos, ninis å mins " kattbebisar. Dretung♥ Han har även lärt sig att säga Benjamin och bara på någon dag har han lärt sig att sätta ihop små små meningar som mina vovva, vovva gå, min momo/mamma/pappa . Sova med mamma osv. Även rallybil är populärt att säga. Haha. De går så fort♥

Vi har sovit och lillfis sover än. Kl 15 ska han vara på dagis och jag ska köra ett sista kvällspass innan 2 ledighet Har fått förlängt tills den 18e maj!!! YEEEEY!! Så jävla gött!

Sen så har älskling och jag kunnat gjort något som är så fantastiskt bra till något bättre. Vi har sätt upp mål till våra drömmar. Imorgon ska samtal ringas när han också är ledig. Känns så otroligt bra allting. Tackar gudarna för denna man! Även om jag alltid ej erkänner det ;) .

Ska även klippa mig imorgon. FINALLY!!
Ska bli så otroligt skönt att få av sig allt det slitna och få sig en frisyr. Känna sig en gnutta piggare i alla elaka hormoner.





Bild tagen igår 17+5 var vi i då. Imorgon kliver vi in i v 19! Spännande. Och bara 1 vecka kvar till UL med♥♥ . Vi har så mycket framför oss så jag måste nypa mig själv i armen.

Är nog snart läge att ta ur navelpiercingen också. som turen är så läkte det ju ej igen förra gången. Får hoppas att det ej gör det denna gången heller.

Men nu ska jag strax stutsa ur sängen och göra mig iordning inför ett kommande arbetspass.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤