UTMATTAD + SAMMANDRAGNINGAR

Har har vi varit vakna sen innan 5. Dock legat i sängen och myst och halvlurat tills nu. Får väl inte klaga när vi la oss innan åtta och jag tvärdäcka på engång.

Igår trodde jag att jag rent utsagt skulle dö på jobbet. Ont i magen så jag kunde inte gå, svimfärdig, illamående och frusen.

Hela magen spände sig och det minsta jag gjorde kändes de som om jag skulle gå på mitten. Men jag pinade ut, efter att ha vilat en timme så lanade det äntligen av. Att man ska vara så stönig och vara kvar på jobbet är väl både posetivt å negativt. Idag kör vi på ett 13-21.30 pass och en delad tur imorgon. Torsdag 7-14.30 . I helgen ska det mysas och sovas så det står härliga till. Det ska även pynyas inför påsk. Äntligen! Vill inte göra det för tidigt. Tröttnar å det tar bort charmen efter en stund tycker jag.

Har även bokat in klipptid nästa onsdag och ansiktsbehandling 7e maj. Så efterlängtat!!♥ Nu måste jag börja ta hand om mig själv mycket bättre.

Mitt i all lycka känner jag mig även jävligt utmattad, utöver allt jobb är det hundarna, hemmet, BENJAMIN, inköp, mat, Erik å familjer mm som man ska ta hand om. Mig själv kommer på släptåg. Så ibland känns de som om man skulle vilja gömma sig ett tag och bara sova bort en dag eller 2.

Men konstigt nog kommer man igen.

& nu ska det mysas med fisen. Utvecklingssamtal vankas när jag lämnar han 10.30. Spännande!!!



16+4.( i söndags )

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤