SOM JAG LÄÄNGTAR

Godmorgon var det här innan klockan 6...
Förstår inte att mitt lilla barn ska vara så fruktansvärt morgon pigg.

Erik ligger iallafall och sover nu så kanske jag kan få lägga mig och sova innan jag ska iväg och jobba 13-21.30. Huuja.

Imorgon ska Annie få passa lillfis under tiden vi stor handlar. Undrar vem som kommer va nöjdast. Annie eller Benjamin? ;) Benjamin älskar verkligen sin Nennie ♥♥

Och så imorgon kväll kommer moster hit på söndags mys. Läängtar så tills denna jobbdag är över så det gör ont i magen.

Ser fram emot att nästa vecka ska börja nått så fruktansvärt. En massa som sker då.

Den första helgen i April ska Siss'h, jag och Sofy till Örebro och sova på hotell, äta gott, shoppa och bada i äventyrsbadet. Ska bli så förbannat roligt och välbehövligt. Som jag lääängtar!!!

Men nu får ni ha en bra helg.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤