SVAMMEL

Har försökt sova i en timme. Dock verkan så här ligger jag och små blundar från och till.

Idag jobbar jag 16.30-20.30 innan jag är ledig imorgon. Har två 13-21.30 pass denna vecka. Onsdag och LÖRDAG!!! .Ooohh my.... På söndag ska iallafall älskling och jag in till stan och handla tror jag, om jag inte gör de på måndag.

Dagarna springer iväg i rasande fart och jag hinner knappt med. Mycket som händer och sker, många frågor som blir obesvarande, familjer som splittras osv. När ska allt ta slut? Kan de aldrig få vara helt bra? Får hoppas att vi går vinnande ur detta iallafall. Håller vi ihop klarar vi allt♥

Annars så trivs jag så bra med allt. Det är ljusare längre på dagarna. Detta med ljuset gör så mycket. Älskling och jag ska gå på bio om 2 helgar, lillfis och jag ska ha ensam mys på fredag. Om vi inte bjuder moder med familj också om hon är ledig? Älskling ska till en kompis.

Vi ska snart påbörja projektet att måla hallen och väggen vid trappen. ( Bara jag får röven ur att åka och hämta färg i forshaga )

Chewy ska klippa klor, päls och få sig öronrens den 4/2 . Skönt för hund och matte. Älskling fyller år om 1 vecka så present ska inhandlas, vi har även 4år den 7/2 så då ska det funderas ut något mys. Hade tänkt att åka ensamma på hotell. Men lämnar inte lillfis över natten än. Så funderar på att åka någonstans allihopa istället frampå våren.

Det är många bollar i luften som är pågång nu. Så ha överseende med att jag ej bloggar som jag ska. Inte lätt att vara mamma, husmor, sambo, vän, arbetskvinna mm. Allt ska hinnas med åt alla håll. Svårt som fan att hitta en balans ibland.

Ute skiner solen och när lillfis vaknat ska vi ta mammas bil och åka och handla lite till maten.

Nu ska jag svamla färdigt och fortsätta halvblunda.

Hejsvejs.




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤