Tänk vad bra han'ä

Jösses vad länge de går mellan bloggningarna. Tråkigt för er kanske, men det går i ett!! Jobbar 7 pass denna veckan och när jag är hemma umgås jag med familjen. Och igår kväll tog älskling och jag oss ett bad innan vi dök ner i soffan framför grey' . Gäller å ta tillvara på stunderna. Vi skissade även på gästlistan på vilka vi ska bjuda och inte bjuda. 
 
Vi håller även på att fundera på vart vi ska va och hur vi ska lägga upp maten, leja bort eller göra de själv? Vi funderar faktiskt på att leja bort det så har vi det urvägen. . Ring funderar jag på att göra om en gammal ring, kan vara kul att bära något som gått i släkten. Vad tror och tycker ni? Ska prata med mormor om det. Tänk att vi ska bli äkta makar 💜
 
 
 
I helgen när Sofie och Robin var här så spelade vi kort och satt ute. Alltid lika roligt :) 
 
 
 
I söndags var vi även hos morfar och myste 💜
Celine har en gammal lundmyr body på sig som Benjamin fick av mamma/mormor. Tycker den är så fin :)
 
Barnen har det iallafall tipptopp hemma med pappsen. De är ute och leker, hälsar på folk och härjar järnet. Tänk vilken bra pappa han är 💜💜
 
Nu ska jag soooova en stund förhoppningsvis efter ett dagpass.
 
Ha de bra så länge.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤