Ljusglimtar

 
 
Kan pricka av mer och mer, SKÖNT! och vi har hyrt ett stort partytält som vi kommer sätta upp här hemma istället. Vi tycker det blir lättast så med tanke på att det är endel barn så då har de alla leksaker här både inne och ute och om de blir trötta är de ju somsagt bara för dem å lägga sig. Och att gästerna kan ha sovplats om det skulle vara somså. Problemet löst!! :) nu ska det skissas på gästlistan och lite allt annat runt om. Tänk att vi står och säger JA till varandra till våren 💜
 
Idag har vi varit på skogspromenad, myst i stallet. Jag och C sov i eftermiddag i en timme. Hur skönt som helst då jag varit vaken i 3 nätter då C är jätte tråkig. Snorig som en gris å orkade knappt andas med tutten i munnen å allt snor. Och nu har Benjamin börjat hostat, nysa å snora med... Dagisbaciller.... Tur de kommer nu innan jag börjar jobba... Förhoppningsvis ;)
 
 
Dagens 2 promenader. Imorse var det jättekallt!! I eftermiddag sprang Benjamin runt i sommarkläder!! Hur får man på ongen klär? Dock springer han å härjar. Men ändå... Inte konstigt om han blir sjuk..
 
 
Fina fina barn. OCH de kommer komma en till ridponny till stallet. Lite större än den andra ponnyn. Ska bliii så kul!! Om 2 helger har jag bestämt att jag ska rida igen om de hinns. Till helgen är det kräfskiva hos mor och c/o och söndag jobbar jag. Men jag saknar hästryggen nu 💜 
 
2 kort jag fick ifrån älskling i lördags när jag jobbade. Så fina mina hjärtan 💜💜
 
 
Och i torsdags tog mamma C så åkte jag och Benjamin till mariebergsskogen med Lulliz och Emanuel på fika och lek. Jätte jätte mysig eftermiddag 💜 helt underbara är ni!!
 
 
Så vill jag tacka siss'h för den jätte goda pizzan i fredags med egengjord tomatsås och pizzabotten.SUVERÄNT!! Och världens bästa tack till toppen mysig kväll, siss'h och Baraa. ALLTID lika trevligt och mysig . ALLTID! 💜💜💜
 
Hoppas ni har haft lika bra helg som mig. Trots dåligt väder, jobb och lite tid med familjen så har vi haft ljusglimtar.
 
Nu sägeer ja godnatt 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤