Skara bilder

 
 Bilderna är i oordning. Svårt att sortera och få det rätt via telefonen.
 
Våran dag på skara var iallafall toppen!!! Solen sken, det regnade, vi åkte karuseller i många många timmar. Badade i cirka 2 timmar och åkte karuseller i några timmar till innan det hann att bli stägning. Hade gärna haft en dag till men det räckte gott och väl!! Nöjda barn och jag och Erik var också jätte jätte nöjda!!! Var absolut INTE sista gången vi åkte dit.
 
Kändes så himla mäktigt att vara där som föräldrar, att vi hade planerat det resemålet för våran son. Och för syster. Attde var VI! 
 
Känns som om det var igår man åkte iväg med sin pappa och bror på semester. Hur man såg fram emot det varje sommar år efter år. Men nu var det jag och Erik som åkte.
 
Det var jag som packade och såg till att allt fanns med, jag som såg till att vi kom upp på möran, att ha frukost nedpackat. Ombyten med osv. Kändes så mäktigt att få vara en förälder. På riktigt. Och vilken fin dag vi fick tillsammans. Flera gånger under dagen blev jag alldeles rörd när man såg lyckan i barnen. Tänk att de var vi som gjorde det dära roliga för dem.
 
Känslan är obeskrivlig ♡♡ 
 
Kan inge annat än att tacka mina föräldrar för att ni har lärt mig allt det bra och fina så jag/vi nu kan överföra det till våran familj ♡

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤