storprins

Jag har bestämt mig. Bloggen kommer låsas inom kort. Kanske tom ifrån imorgon. Är igentligen så mycket jag velat skriva men inte kunnat när jag haft en öppen. Så detta är kanske sista inlägget.

Vi har iallafall haft en toppen förmiddag. 
Mamma kom på frukost imorse och innan de så dammsög jag, fixa kattlådan och tvättade. Och då var inte ens klockan 8 på morgonen ;) 

Sen efter vi varit ute med Chewy åkte vi till farmor en sväng på kaffe sen till affären och sedan hem och klippte halva gräsmattan innan C somna.

Nu för en stund sen kom B och la sig under filten hos mig och la armarna runt mig och vi gosade. Sen somna han. Så nu har jag en sovande prins tätt intill mig igen 💞💞 

16;30 börjar jag att jobba. Imorgon är jag ledig innan jag jobbar lörd-måndag. Sedan är jag hemma tisd-sönda och planerar bröllop.

Nu vakna typiskt nog C ;)

Kommentarer
Kommenterat av: A

Ärrä nå fjärilar i magen än??!!;-)

Svar: fjärilar då och då ;) men går att leva med i 4,5 dag till. fatta mig rätt så ska de bli skönt när de är annat å tänka på;)
sara persson

2016-05-23 kl 17:39:04

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤