5 månader senare

Fredagen var en tung dag ifrån morgon till kväll. det är fortfarande ofattbart och allt cirkulerar i ett enda stort frågetecken ibland. ¿ Jag vill sluta förlora nära omkring mig nu.
Och mina älskade kusiner, kusinbarn och Lotta. vad starka ni är ♡ beundrar er så ni anar inte!!! 
 
Förutom begravningen i fredags så har jag jobbat kortkvällar lörd-söndag så vi har hunnit med leoslekland,  mat på max, bollkul, och kaffi hos mor. Helgerna springer iväg och vippa så är det söndag kväll igen.
 
Känner mig helt matt i kroppen. alldeles tung och hjärnkontoret vill inte alls som jag vill. 
Funderar i stort set hela tiden på vad jag skulle vilja göra, börja plugga, testa annat, ? 
 
 
Jämt precis nu är min familj min enda självklarhet. ♡ 
 
 
 
När pappan och Benjamin var iväg på bollkul så slocknade fisan i mitt knä. ÄVen jag slumrade till en stund. En mysig stund som jag verkligen behövde.
Så otroligt mysigt när de ligger tätt intill dem. Även Benjamin kröp upp i mitt knä efter lunchen för att mysa. åh, om ni kunde stanna i åldern och vara knäanpassade föralltid ♤ 
 
Imorgon är vi lediga och jag ska in och skaffa en ny telefon. Tror det lutar åt en iphone 7 plus. TROR jag. har världens jobbigaste beslutsångest. :( hua!!! 
Annars lutar de åt en sony. Kan va kul att ha annat än samsung ;)
 
Och sedan väntas bamsegympa som alla andra måndagar ♡
 
 
I fredags var det exakt 5månader sedan vi gifte oss. 28/5. 5 ynka månader senare begraver vi min farbror i samma kyrka. 
Förjävligt. och livet påminner oss om att vi måste leva och älska här och nu.
Det kan vara försent imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤