Perfekta precis som ni är

(null)

Brevid mig ligger Hon. Min minsta. Hon andas och sover tryggt intill mig. Som nästintill varje natt. 

Benjamin sover i sitt rum tillsammans med Chewy och Gunnar. Tillsammans där, tätt intill varann. Tryggt, varmt och närheten till varandra. 

Att jag och Erik har skapat er är svårt att förstå ibland. Ni är en del av oss, föralltid. Ni är 50/50 av oss. Och tillsammans blev ni perfekta. 

Vi kommer alltid stå vid eran sida. Även om det kanske inte alltid kommer kännas så, så ska vi göra allt som står i våran makt för att ni ska växa upp till starka, självständiga individer. 

Jag hoppas att ni alltid ska våga gå rakryggade genom livet. Vara självsäkra och alltid våga tro på er själva. Och vid sidan av kommer vi stå och pusha er, hjälpa er. Alltid. 

Vi ska hjälpa er, vi ska älska er. Och vi ska bära er när ni inte orkar mer. 

Jag vill aldrig att ni ska känna er löjliga, förminskade eller aldrig våga prata om vad ni tycker, tänker och känner. 
Våga alltid tro på er själva. 
Våga alltid vara ni. 

För ni, ni är så perfekta. 
Precis som ni är . 🖤

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤