dröm i uppfyllelse

Idag har jag träningsvärk, armar å ben!!! Körde ett pass i 30 min igår kväll med vikter, och det känns idag kan jag looova 😂👏
 
 
 
varför ska det vara så förbaskat svårt att göra en riktig armhävning? (!!!) Jag lyckades iallafall göra 10 st på knäna 👌 målet inom några veckor är att kanske orka ett par stycken riktiga armhävningar. 
 
Idag var jag och barnen lediga, men nån vidare sovmorgon blev de inte. Celine vaknade strax innan klockan 7. Men hon vill varje morgon ligga och gosa och titta i min telefon, så jag låg och slumra till klockan 8. Sedan gick vi upp och fixade frukost för mamma kom vid halv 9. 
 
Sedan blev det en skogstur med Chewy 💕
 
 
 
Har varit riktigt trött idag. Och 2 barn som har kommit in i världens bråkperiod. Skriker, svär och slåss till varann!!! Och sen andra stunden är de hur snälla och goa mot varann som helst. Men tiden när det skriks och slåss är helt utmattande!!! Man känner sig helt utmattad och allt man gör och säger är fel, man till och med svär ibland och bara vill dra ett täcke över sig och försvinna för en stund. Men man är väl inte mer än människa. Vem tusan har sagt att det ska vara lätt att vara en människa, framförallt en förälder. 
 
 
Men i eftermiddag unnade jag mig iallafall en riktig ansiktsbehandling med diamantslipning och fixade ögonbrynen. Taaack älsklingen min, du vet vad frua'di behöver du 😘  Är helt tömd på porer i både ansikte och bröst nu 😂 ska boka in en portömning och behandling varannan/3dje månad nu framöver. Och någon gång i framtiden ska jag göra 3de bryn. Tur jag gått upp till heltid,   😂👌
 
 
Imorgon ska älskling ringa ett spännande samtal som kan förändra otroligt mycket för oss, och skulle det bli som det är tänkt så går en av hans drömmar i uppfyllelse och jag skulle bli så glad för hans skull 💕kommer att berätta mer så fort som det är spikat och klart. 
 
 
💕 kommer alltid kämpa för dig, mig och oss och framförallt för våra drömmar ❤

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤