Spya på besök

Inatt strax innan kl 1 vaknade jag utav att Celine spydde. Älskade lilla tös tänkte jag. Inte magsjuka. Hon spydde 4 gånger fram tills klocka 2. Hon hann precis till at slummra till innan nästa spya kom. Så bytte i sängen och tvättade inatt. Älskade lilla 💞 


Vad nu detta var vet vi inte. Ingen annan utav oss i familjen har någon feeling från magsjuka och Celine var precis som vanligt när hon vaknade imorse. Hon var hungrig och ville gå upp och göra frukost med desamma. 

En annan har varit mer eller mindre som en död sill. Hur tusan klarade jag utav att amma var och varannan timme förr????!!!  
Tackar gudarna för att barnen sover hela nätter sen en lång lång tid tillbaka 💕 

Så idag har det varit en lugn dag. Skogspromenad, lekparkshäng, torskgrattäng med färskpotatis och massa grönsaker till mat. Åkte och köpte glass/mjukglass och åka och tittade efter djur i skogen. Såg 2 älgar, 2 bambi och 1 ekorre. Så hela klanen i bilen var nöjda. 

I eftermiddag så knackade det även på dörren. 2 kompisar till Benjamin stod där och ville leka. Lyckan för Benjamin när han fått varit inne med oss nästan hela dagen. Han for ut som ett skott. Och jag och Celine tog oss en promenad med Chewy. 

Och vid 20över7 fick vi tala om att det var kvällen.  Jösses vad glada vi blir när barnen tar initiativ och vågar komma och fråga om Benjamin vill leka 💕 

5 lediga dagar gick upp i rök känns det som. Det gick alldeles för fort. Men nu är det 4veckors jobb som väntas innan jag går på semester/föräldraledigt i 6 veckor!!!! Herregud vad skönt, vad jag ser fram emot detta!!! Sovmornar, sena lekkvällar ute, semestrar, pool och strandhäng, dagsutflykter, bråk, kärlek, trötthet, glädje och allt som hör där till 💕 



Men nu ska jag slumra och ladda inför ett 13-21 pass imorgon medans barnen är med mormor/gammelmormor. Pappan åker på jobb imorgon igen 😩💕 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤