2 maj 2017

Nu har vi lämnat april bakom oss och är inne i maj. Jag fyllde 25 år den 28e april och jag har haft världens bästa helg med firande på fredag och söndag. Har världens underbaraste siss'h och världens underbaraste familj. Utan tvekan. 


Siss'h kom efter jag varit med brorsan till vetrinären för att lämna in hans katt på kastrering. Hon hade bakat kladdkaka och köpt världen goaste hårinpackning åt mig. Vi fikade och lekte i lekparken. Om du bara visste vad mycket du betyder för mig. 💕 

Efter klockan 14 dök mamma och c/o upp, Jeppe, gmormor och morfar, Sofie, Kicki och Krister. De blev fika och kaffe i mängder. Jag fick pengar som ska gå till tatuering, en MASSA blommor, orkidé, teckning, och en ny kaffekokare av älskling 💕 

Jag, älskling och barnen avslutade kvällen med mat på soya med Kicki och Krister 💕 
Vilken tok bra dag 💕 Dag som denna vet man verkligen vem som är ens familj och inte. Vilka som värdesätter en och inte 💕 Tusen tack till ALLA som gratulerade mig på ett eller annat sätt. 💕 Så jävla bäst är ni. 

På söndagen kom även pappa och Ann-Marie med ett presentkort till mig så jag får köpa mig kläder och skor. Herregud vad bortskämd jag blir. 


Skriv inläggstext 

Vi har även hunnit med en hel dag på bergvik/IKEA under tiden Kalle kanin kastrerade sig. Det blev brunch på IKEA med lite shopping, i följd av handling på coop, älskling köpte kläder och klippte sig. Vilken snygging till man jag har!!  

Så dagarna sen i torsdags har mer eller mindre varit FANTASTISKA! Även om jag jobbat i stort set hela tiden så får man göra det bästa utav situastionen. Så TACK alla som varit med oss dessa dagar. 💕 



Utan tvekan världens goaste, härligaste Bettan!!! Idag har vi och några till varit på handledarutbildning. Så vi passade på att luncha på soya. Även imorgon väntas utbildning. Jätte kul att vara utanför jobbet och ändå få lära sig! Är ganska så sugen på att börja läsa några kurser utanför jobbet. Såsom demenskurs och palliativ vård. Någon som läst de kurserna som skulle vilja tala om vad ni tyckte? 

Ikväll byggde vi ihop en studsmatta till Tindra som jag köpte åt henne idag. Om jag kunde så skulle jag även dig ge hela världen 💕 parveln fick ett babyskydd med isofix. Tur att det kommer bebis så jag får shoppa bebisgrejer igen 😍👏


Imorgon börjar älskling att jobba igen. Ska bli skönt att få blåsa ur och städa ur huset ordentligt då man lägger det åt sidan när han är hemma. Och på torsdag ska Chewy till vetrinären och dra ut en tand och kolla om det är fukteksem han fått (?) ALLTID ska det vara något. Suck suck suck. 

Godnatt på er!!!


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤