en dag tidigare 💕

Vilken sommardag vi har haft idag. FANTASTISKT!!! Vi har oxĂ„ haft en superbra ledig dag. Även fast barnen har brĂ„kat som tusan mellan varven. Tröttheten tog nog över totalt i eftermiddag dĂ„ Celine somnade pĂ„ 30 sekunder max nĂ€r hon vĂ€l la sig i sĂ€ngen. 


Min stöniga lilla gumma 💕

Vi har varit ute precis hela dagen. IfrĂ„n kl 11-18 har vi varit ute. Enda gĂ„ngerna jag varit inne Ă€r nĂ€r jag vĂ€rmt mat eller gĂ„tt pĂ„ toa och hĂ€mtat glass till barnen. Vi Ă„t till och med lunchen ute pĂ„ altanen. 


Jag har tom fĂ„tt fĂ€rg pĂ„ kroppen. Eller pĂ„ bröstet, ryggen, armar och ansiktet. Ser mer eller mindre ut som en tomat. Hejja mig!! Trodde inte jag skulle behövt smörja mig, tji fick jag!! 

Tur jag smörjde barnen med apotekets 50+ salva iallafall *2. Det Ă€r det viktigaste det 💕 

Imorgon vankas det jobb igen, 13-21,30 och sedan Àr jag ledig pÄ fredag innan helgjobb vÀntas.


Älskling kom hem idag istĂ€llet för imorgon 💕 SĂ„ otroligt skönt och han var verkligen efterlĂ€ngtad. Tror Celine kommer bli helt överlycklig imorgon nĂ€r hon fĂ„r reda pĂ„ att pappa Ă€r hemma. 

De ska till lekparken inne i stan imorgon vid musĂ©et med Sofie och Robin under tiden jag jobbar. Kan tro att de kommer ösa minst lika mycket allihopa. 😂 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

NÀr dina steg har tystnat, finns ÀndÄ ekor kvar. NÀr dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vÄrt hjÀrta, tar fram dem dÄ och dÄ, sÄ kommer du för alltid att vara hÀr ÀndÄ.
Vila i frid Baraa ❀