Kalas dags

Idag vankas det kalas för Benjamin. Hans första barnkalas. Familjen har tagit sovmorgon och bara jag vaken tror jag (?). Härligt!! 


Igår innan dagis var Benjamin jätte trött. Han somnade om i soffan nere med Fiona. De kommer att vara långlediga nu å inte va på dagis förens på fredag igen. 


Att älskling bytte jobb kunde inte varit bättre, mer fritid för barnen hemma istället för dagis. 💕 


Igår eftermiddag så höll de på att greja hos mamma med poolen. Antar att de kommer bli många badturer där i sommaren om värmen slår in, vilket vi självklart hoppas på!! 



Mina finaste 💕 Vad jag ser fram emot denna dagen och helgen med er och eran pappa. 


Hoppas även ni får en bra helg och njuter var minut. 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤