nytt värmesystem?

(null)

(null)

Nu väntas 2 lediga dagar med mina hjärtan ♠️ 

Jag har i eftermiddag/ikväll, tvättat, vikt tvätt, lekt dagis, fixat käk, plockat å städat, bråkat med kaminen, TUR elektrikern kommer imorgon bitti!!! Så hoppas jag att kaminjäv.. kan funka som den ska sen, hela tiden! 

OCH  nästa vecka väntas iallafall 1 offertmöte minst ang ett eventuellt nytt värmesystem här hemma. Bergvärme eller jordvärme är planerna. Har ju nu direktverkande el och som komplement har vi en dålig luftvärmepump som borde bytas ut igentligen och en kass pelletskamin som vi köpte för 2 år sedan. FÖRHOPPNINGSVIS lagas den med imorgon. 
MEN det vore så skönt att ha ett ordentligt värmesystem känner vi här hemma. 
Så hoppas på bra möten framöver och att allt går bra å blir som vi vill. 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤