Valborgsmässoafton

(null)

Den lugnaste valborgsmässoafton någonsin. 
Skönt. Jobbade dagen och hämtade barnen på dagis. 

Vi blev ute en stund i lekparken och sedan däckade vi framför tvn med apelsin, clementin och banan. Jag låg och slumrade från och till. Och lite så har det varit i eftermiddag/ikväll.
Det blev tom korv med bröd till kvällis för jag orkade verkligen inte göra något annat 😂 
Vi avslutade med bad och kvällsmys innan pappan kom hem på sovning innan han åker tillbaka på jobb imorgon bitti igen ❣️ 

Det blir inget firande för oss ikväll. Skönt, är ju super kallt ute ändå och jag är helt säker på att jag kommer få spendera en massa valborgar ute letandes efter barnen på deje i många år framöver när de växer upp. Så att tvinga dem vara vaken för något som dom ändå kommer få se senare i livet känns rätt onödigt. (De ville hellre lägga sig och sova till och med) 

Imorgon har jag semester då Erik jobbar. Så vad jag och barnen hittar på vet jag inte. Kanske går i lugnets tecken igen. Borde tvätta fönster och byta gardiner. 
Och blir väl att rulla en å annan tvättmaskin iallafall. 

(null)

Hoppas alla får en fin minnesvärd valborg ❣️


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤