beräknad födelse ❤️💙

(null)

Idag är lilla pyret beräknat 💙❤️ Men den ligger nog inne och bakar sig ett tag till verkar det som. Din tid kommer då du får se verkligheten och jag får krysta allt vad jag kan för att du ska få möta den. Och sedan har du en hel värld som väntar på dig. Många som längtar efter att få lära känna dig ❤️ 
Framför allt din mamma, pappa och dina syskon ❤️ 

(null)

(null)

Idag var det dagis och skola för dedär 👆👆. Jätte nöjda och taggade var dem. 
Och under tiden de har varit på skolan och dagis så har jag krånglat här hemma med internetet. (det var den vilan det 😅) Dock kom det tillslut en tekniker ifrån forshagafiberni eftermiddag så nu funkar allt. Thank good! Så nu är vi med i fibergänget 👏👏 



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤