hektiska dagar

Tisdag 14/8. - Pappamorfar fyllde år då så barna och jag åkte och firade honom efter frukost och morgonsysslorna. Efteråt när vi kommit hem så kom Lulliz med barnen 💕 Ett kärr återseende som alltid. Benjamin och Emanuel leker så fruktansvärt bra varenda gång man ses trots att det ibland kan dröja månader emellan gångerna man ses. 💙 

Onsdag 15/8 - Vid lunch åkte vi till forshaga och mötte upp siss’h med barnen vid den nya lekparken på anneberg. Barnen tyckte den var super kul. Och det var en riktigt höjdar lekpark. En sådan skulle man ha i Deje. 

(null)

(null)

(null)

(null)

IGÅR !!!! Igår 16/8 började våran stora 6 åring SKOLAN!!! Erik och jag var med första skoldagen. Jag var nog mer pirrig än vad Benjamin var. Han verkade cool lugn. Och han tyckte att det var så häftigt. Jag tror och hoppas att det kommer bli super bra!!! Det verkade vara en bra klass 💕 

På eftermiddagen åkte vi och handlade i forshaga och tog oss en sväng till pappa för älskling ville fira honom i efterskott 🙂 

Idag fredag 17/8 - Benjamin hade heldag i skolan idag 8,30-13:50. Så under tiden han var i skolan så tog vi med oss Celine in till karlstad å handlade present till Ellie inför kalas imorgon. Och köpte en router inför fibern som är inkopplad. Och from den 23/8 så kör vi på fiber här i huset 👏👏 Blev en hel del annat smått å gott med i Karlstad. 

OCH eftersom grillförbudet har upphört så blev det grillat nu i eftermiddag. Gissa om det var gott???? ooohmyyy.... Jag skulle kunna leva på grillat ❤️ 

Ikväll var vi med några av våra favoriter. Familjen Ståhlklo. Jösses vad vi tycker om er. Är så glad över att barnen leker så frukansvärt bra tillsammans och att vi fått er som vänner på köpet. 

Så Celine och Benjamin somnade gott ikväll efter en dag med Karlstad, skola och vänner och lek i mängder ❤️ 

Imorgon väntas det 6års kalas 💕  (null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤