Evig väntan

10 dagars lång väntan. 
Tänk oooooom det skulle vara något? visa något? 
eller tänk om det inte är något. Jag hoppas och ber för hela min värld. För allt vad jag kan att det inte ska vara något denna gången med. 
Är det något, raserar världen under mig. Och oss. På riktigt. Även om det inte behöver betyda det värsta så vill jag inte att de ska vara ett negativt besked igen. 💔 

(null) (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag har dagen iallafall varit bra. Vi packade in oss i bilen strax efter klockan 9 för att släppa av Lycka hos brorsan innan vi for med mamma och barnen till Sunne vattenland. 
En superbra dag, men VARMT säkert över 30 grader mitt i solen och över 50grader på backen. Fick ju nästan brännskador på fötterna när man gick på asfalten. 
Vi badade i 6 timmar nästan innan vi for hem och vilade i soffan/sängen medans älskling drog iväg till farmor/gfarmor på fotboll. 
Och vid 18 blev det tacos hos mamma och barnen fick svalka sig innan kvällen återigen ❣️ 

Kan tänka mig att nästa år om det är lika fint väder som detta år, kommer barnen bo i våran pool. De är mer under vattnet än ovanför vattenytan 😅 Och Benjamin är så duktig och simmar utan simdyna/puffar på det djupa där han inte ens når botten. Simskolan kommer inte bli några som helst problem för honom 💙 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤