jobbig kväll 💔

Älskling åkte och jobbade ikväll istället för tidigt imorgonbitti. Jobbigt som tusan. Varför vet jag inte riktigt. 

Kanske har att göra med magsjukan som Benjamin fick igår kväll. Dock har han inte haft någon mer kräkning sen kl 23;25. Och ingen av oss andra är sjuka än. *pepparpeppar* Men ovissheten att inte veta om någon mer av oss insjuknar är jobbig. Bara den får mig att må illa. Och att behöva vara ensam då dag,kväll och natt känns riktigt pissigt. 

Och sen är det sån trygghet att ha han hemma OM de händer något. OM Inez plötsligt får superhög feber igen så vi behöver åka in akut igen. 

Bara ha honom hemma gör allt tryggt. Hela han är min trygghet. Fan vad jag saknar honom redan 💔 

Men hoppas såklart att dagarna fram tills lördag går fort och att ingen av oss andra får magsjuka. 

Håll tummarna för oss!! 👍👍 

Igår eftermiddag kom Belle och Lotta hem till oss å tjöta och drack kaffe och åt bullar i ett par timmar. Förstår verkligen inte att man ses så sällan. Jag skulle verkligen behöva ha ett par timmar extra på mitt dygn ibland för att kunna hinna med att göra allt jag vill göra, träffa alla jag vill träffa. 

På förmiddagen igår var vi till farmor för att hälsa på, men hon var inte hemma. Ingen som vi ville hälsa på var hemma. Så de slutade med att vi tog tillfället i akt å hälsade på Annie å Harry. Dom ser man ju också alldeles för sällan. Typ aldrig längre! Men såklart super roligt när vi väl ses ❣️ 

(null)

Mammas älskade fisisprins❣️ 
Du blir så stor, svårt för mig att förstå och ta in ibland. Du brukade ju va så liten. Men nu går du i skolan.
Och det gör mig orolig, rädd och ledsen ibland. Speciellt när du är ledsen och inte mår bra över vissa saker som sker i skolan. 😩 
Och jag är så glad över att du vet rätt och fel. Att du är så stark i dig själv och vågar säga nej, vågar säga ifrån och emot.
Våran fina starka kille ❣️ 
Och du är så otroligt klok.
Tvivla aldrig på dig själv. Inte för en sekund. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤