hjärtesorg

Pappan i huset åkte och jobbade ikväll istället. Endag tidigare. Celine blev hur ledsen som helst när han skulle åka. Hon bröt ihop totalt och bara grät och grät och grät. Slutade långt efter han åkte 😰💔 

(null)

(null)

(null)

(null)

Våran underbara tjej ❣️

Idag har jag varit på jobbet igen. Fixat delegering så nu är jag fullbordad på jobbet 😅 Och pratat med chefen så nu är allt klappat å klart. Den 28/3 går ja ut första gången. 🙈 
Behöver ju inte va ett dugg nervös över Inez iallafall. Hon är fastklistrad på Erik så fort han är hemma. Denna veckan har hon skrikit så fort jag tagit henne och ska tillbaka till Erik med engång. 😅 
Tror Erik kommer fixa hemmalivet galant, även om inte han tror de 😅 

Efter jag var på jobbet åkte vi till gammelfarmor en sväng på fika innan Inez skulle sova igen. Och väl där så blev de ännu mer självklart att jag ska försöka dra så länge som möjligt med barnomsorg till Inez. Farmor behövde aldrig det. De hade 5!!Barn. Då måste väl ändå vi klara av å kompletera barnatiden med jobb!???? eller??? iallafall så långt som det går. Det är ju först nu som Celine har nytta av/med dagis och tycker att det är kul. Så TÄNK om man kunde vänta tills hon är 3,5-4 år. Vad skönt det vore för henne isåfall ❣️



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤