Mer timmar

(null)

(null)

En solig fin dag tog jag med mig tjejerna till kiosken så satt de där och åt glass medans jag bara njöt av tillvaron. Livet med er är fantastiskt. krävande, Och kärleksfyllt, roligt, jobbigt. 
Jag är så lyckligt lottad som har 2 fina tjejer i mitt liv. Som är mina. ♥️

(null)

♥️
(null)

(null)

Inte många gånger vi får tid till att packa in oss hela familjen och handla. Men den 1/8 fick vi minsann till en lucka 😅 
Tror vi skulle behöva ha lite fler timmar på vårat dygn ibland... 
Eller lite mindre att göra?🙄😅



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤