Corona = CHECK

(null)

(null)

Vi överlevde coronan. 
Erik var trött en dag å sliten sen var han pigg å allert igen. Dock har han inte än fått tillbaka smaken eller lukten. 

Jag fick dock förhöjd temp, trötthet som gjorde att jag mådde illa, tröttheten sitter i än, anfådd så fort jag lekte med barnen, (blir fortfarande lätt anfådd)  Ont i kroppen och framförallt benen.  Huvudvärk som kom och gick och det kändes bara helt mysko i kroppen. 

Men det jobbiga var även att inte veta hur sjuk man skulle bli. Och rädslan över att barnen skulle bli sjuka. Och hur sjuka kunde då dem bli isåfall? 

Celine kom ner med feber och ont i magen och huvudet en morgon. Men var pigg på eftermiddagen igen. 
Hursom haver så satt vi i karantän i 1,5 vecka tillsammans så nu må jag tro att vi klarar det mesta ihop. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Endag i karantän plockade vi ihop fika och värmde varm oboy och tog bilen till en ny skog och hade picknick. Solen sken och hundarna sprang runt oss. En förträffligt fin förmiddag. Vi hittade till och med en massa kantareller. Så till sommaren blir det nog många timmar där. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤