Känslor

(null)

(null)

Häftigt att kroppen kan genomgå en graviditet. 
Att man kan bära ett barn i sin mage. 
Att man kan ha 2 hjärtan i sin kropp.
Att man ska föda ut ett barn och att sedan kroppen läker själv och drar ihop sig. 
Så häftigt. 
Tack som fan Erik för du gett mig det du gjort.
Det häftigtaste jag någonsin varit med om. 
Och det mest smärtsammaste, och kärleksfullaste.
Alla känslor på en och samma gång.

Jag kan aldrig säga att jag aldrig kommer vilja ha mer barn. För det ändrar sig från dag till dag. Minut för minut. 
 
Jag älskar mina barn. Jag älskade att va gravid. 
Sån häftig känsla.
Och så häftigt att följa barnens resa när de växer, utvecklas, lär sig, upptäcker. 
Tänk att vi skapat de vi skapat ♥️ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Inez. Våran Inez ♥️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤