pepparkaksbak

(null)

(null)

(null)


Under karantän bakade vi även pepparkakor allesammans. Inez hade fullt fokus och som hon kämpade med att kavla och göra pepparkaksgubbar. 
Hon tyckte det var så kul. 

Benjamin stod mest och skrek och var sur för det inte gick som han ville, i andra stunden vek han sig av skratt. 
Grabben med ett humör som vänder fort. 

Jag minns när jag var liten och vi bakade pepparkakor hemma hos pappa. Det blev alla möjliga slags former, barnvänligt och ickebarnvänliga figurer vill jag minnas. 
Jag minns att det luktade jul och man var alldeles nipprig inför julen. 

Jag vill föra över det samma till våra barn ♥️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤