Finaste Benjamin

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Finaste Benjamin. 
Han och Erik har haft egen stunder nu och åkt iväg och fiskat och letat sten helt själva. Så uppskattat så ni kan knappt troo. Benjamin älskar att fiska minst lika mycket som Erik och det är sällan de får egen tid eftersom Inez och Erik sitter ihop. Men så viktigt att få till dessa stunder ♥️ 

Idag var Benjamins kompis Loke med och fiskade och Celine. Jag var hemma och sov medans Inez sov. Sedan vaknade jag huxflux av att pappa stod inne i huset. Ett trevligt uppvaknande 😇 

Annars har jag haft ett sämre humör som gått upp och ner i ett par dagar. Irriterad på skit saker och andra stunden jätte glad. Hoppas det ger med sig och jag blir ’normal’ igen. 

Kan det va för detta jäkla väder?! Man blir ju så mycket gladare när det är sol, och jag mår så mycket bättre då.  Eller är det brist på fantasi? 

(null)

(null)

(null)

Barnen gör dagarna lättare iallafall. Och ibland svårare beroende på deras å min dagsform... Och Eriks 😅 

Men skulle jag inte ha dem så hade väl livet gått ut på att äta jobba sova. Och vad kul hade det varit? 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤