Mårddjur

(null)

(null)

(null)

(null)

För snart 3 veckor sedan möttes jag och Inez av en hemsk syn när vi skulle gå in till kaninerna. Vitnos låg och ’nannade’ som Inez sa. 

Huvudet var bortslitet ifrån nacken. Förmodligen ett mårddjur hade tagit sig in. Verkar ha vart slagsmål då de var endel blod där inne. 
Det var bland det värsta jag sett. 

Luna (den andra kaninen) fick flytta in samma dag. Aldrig mer ska jag riskera detta. 

Tyvärr har det varit många i deje nu som förlorat sina kaniner på samma sätt. Så himla tragiskt. 💔

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤