ÄN SÅ LÄNGE :

Jobb kvällen har gått bra. Men jag har känt mig full/lullig och tung i huvut. 
Jag har faktiskt tagit tabletter i förebyggande syfte. 
Vilket man säkert inte alls ska göra. Men jag är verkligen livrädd för biverkningar även om det ska vara bra sägs det. 
Det värsta är att det tar så himla olika på alla. Vissa får inga biverkningar medans andra är nästintill halv döda. Otäckt!! 
Tur jag är ledig imorgon om jag får jordens biverkningar utav Aztra vaccinet.  

Håll tummarna för mig!! 

(null)

Gissa barnet, Inez eller Celine? 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤