motivation

(null)

(null)

(null)

Hon å jag i förmiddags i traktorlekparken ♥️ 
Vi traskade dit med Sakko brevid och var där i över en timme tills det blev dags att gå hem och värma lunch för att sedan inta vilan. Nu sover hon till kl slår 15 ca. 

Solen är här och jösses vad mycket piggare man blir. 
Jag ska beställa hem nya spring skor och träningskläder och börja springa igen, behöver jobba upp min kondis och ryggen. 
Vore ju helt fantastiskt om jag kunde få motivationen tillbaka och börja träna. 

(null)

💙 

(null)

Ikväll kommer pappan i huset hem efter en hel vecka på jobb 💙 

Kommentarer
Kommenterat av: Maria

Vilka härliga bilder 🙂

2021-03-17 kl 16:34:04
URL: http://mariatherese.webblogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤