shopping

(null)

Igår hade jag lovat Celine att åka in till karlstad och små shoppa lite med henne om jag inte var sjuk efter vaccinationen. 

Eftersom jag mådde hyffsat bra (förutom en sjuk trötthet) så åkte vi in. 
Celine var glad i hågen att få ta med sig sin egen plånbok med sina sparade pengar sen hon fyllt år och fått i julklapp. 
Men eftersom alla affärer nästan är kontantfritt så fick mamman glatt betala hennes nya ridbyxor och vårskor. 

En affär hittade vi som hon kunde handla lite i för sina egna pengar. 
Jag hoppas så sjukt mycket att vaccinet hjälper och att folk börjar ta sitt jävla ansvar nu så vi kan börja leva normalt. 
Inte ens en fika kunde vi ta igår eftersom man inte ens får sitta vid samma bord.
Jag är så less åt corona. 

Ändock hade vi en mysig timme tillsammans, jag och min stora tjej ♥️

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤