vaccin

(null)

IDAG!!! 
Fick Celine äntligen klippa sig. Som hon väntat. Jag avbokade min egen klipptid för hon skulle få klippa sig. (även fast jag hade behövt den tiden 100ggr mer än henne 😅) 
Men hon blev så fin : 

(null)

Hon valde själv frisyr och hon skulle klippa sig till nacken. ♥️ 
Våran stora fina tjej ♥️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Imorgon väntas det vaccination. Kl 9.10 ska jag och mamma befinna oss på löfbergslila för att få första sprutan. 
Jag var tänkt att inte ta den. Pga vissa omständigheter  som blev ändrat. Men sen så saknar jag min farmor, mormor och morfar alldeles för mycket. Så då blev valet ganska enkelt. 
Snart kan vi ses igen. Som jag längtar efter er  ♥️

Sedan väntas det kvällsjobb 14-22 så jag hoppas för allt i världen att inte biverkningarna kommer snabbt om jag får några. Jag har bunkrat upp med alvedon, ipren och ibuprofen. 

Men håll tummarna för mig att jag klarar mig utan biverkningar. Även om det sägs vara bra att man får biverkningar för då jobbar kroppen immunförsvar tydligen. 


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤