Mina pojkar

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Några av alla fina kommentarer på våran Sakko 🫶 

Igår var Erik och Sakko till hällefors på mh beskrivning för att se hur Sakko hanterar vissa situationer. Vi har en BRA hund med attityd. Vilket vi visste. Men alltid bra att få de på papper. Vaken alert. Inte minsta skotträdd. Han vaktar sig själv och familjen då han testar gränser nu iomed att han går in i tonåren så Erik fick bra verktyg som vi kan arbeta med. 

Nu fick Erik mersmak på träning med Sakko så nu är frågan, Vilken brukshundsklubb är bäst? 🤪 Har skrivit till forshaga för vore ju toppen om man kunde komma in där. 

Stolt som attan är jag över mina grabbar ♥️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤