Härlig start

Idag så fick jag sova ut till efter klockan 9. När ens hände det sist? Hur skönt som helst.
Vi tog morgonen med ro och efter vi ätit så åkte jag och Celine och red. Hon satt och log hela tiden, travade och bara mysred. Vi hittade ett gäng kantareller med så nu vet jag vart vi ska om 1-2 veckor och plocka. 
 
När vi var klara så gick vi över till Liza. Så glad över henne. Bästa Liza. Tänk att du kom och blev en av mina närmaste. Lycka mig som har dig. 
 
(null)


Just nu håller jag på med maten hemma. Blev plötsligt själv. Erik åkte och fiska med Inez och tog hundarna med sig. Benjamin bjuder en kompis på mat, Celine är med kusinen och grabbarna spelar fotboll. Minns knappt när jag var helt själv hemma sist?. Kusligt tyst, bara fläkten som hörs.
 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤